خودسازی
وعدالله حقاً و مَن اَصدقُ مِن الله قیلاً

 

بر سر گور كشيشي در كليساي وست مينستر نوشته شده است:

«كودك كه بودم مي خواستم دنيا را تغيير دهم. بزرگتر كه شدم متوجه شدم دنيا خيلي بزرگ است من بايد انگلستان را تغيير دهم. بعدها انگلستان را هم بزرگ ديدم و تصميم گرفتم شهرم را تغيير دهم. در سالخوردگي تصميم گرفتم خانواده ام را متحول كنم. اينك كه در آستانه مرگ هستم مي فهمم كه اگر روز اول خودم را تغيير داده بودم، شايد مي توانستم دنيا را هم تغيير دهم!!!»

 



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت13:06---30 آبان 1391
واقعا جالب بود...
شاید همین باشه ما آدم ها متوجه خودمون نیستیم
استعداد ها
انگیزه ها
روحیات
خلقیات
...
شاید اول باید خودمون رو اصلاح کنیم...


ali
ساعت12:11---25 مهر 1391
سلام/مطلبت عالللللللللي/منم مطلب جديد و اهنگ جديد گذاشتم اگه دوست داشتي بهم سر بزن/ياعلي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, :: 22:27 :: نويسنده : حامد

درباره وبلاگ

بنويس كه تا يادت بماند ، كه نوشته ها رد پاي عبور است ، فردا كه برگردي و نوشته هايت را بخواني ، به ياد مي آوري كه از كجا رد شده و چطور قد كشيده ايي...... به یاد سید اهل قلم.
نويسندگان